Nárast svalovej hmoty u začiatočníkov

Sponzorovaný obsah

Nárast svalovej hmoty

Nárast svalovej hmoty u začiatočníkov

Vedia sa aj začiatočníci popasovať s cvičením a nastaviť ho tak, aby bol nárast svalovej hmoty čo najväčší? Je to obšírna téma, ale nie je to nemožné. Chce to naštudovať si pár tipov o stravovaní a správnom cvičení, o oddychovom režime a iných dôležitých detailoch. Zo začiatku by ste sa mali zamerať hlavne na to, aby ste dokonale zvládli techniku jednotlivých cvikov a naučili sa správne dýchať. Začíname len s malými závažiami a telo nepreťažujeme. Štandardne sa začína od stredu tela, teda od chrbtových, brušných svalov, postupne prejdite na hrudník a postupne k horným končatinám a skončite dolnými končatinami. Nárast svalovej hmoty podporíte práve takýmto spôsobom, buďte však dôsledný a nič nezanedbajte. Zo začiatku je dôležité naučiť sa nielen správne techniky, ale tiež získať lepšiu koordináciu svojho tela. Naučíte sa lepšie ovládať svoje svalstvo a budete celkovo silnejší. Nárast svalovej hmoty bude menej viditeľný, no ak zvládnete tieto úvodné cviky a zdokonalíte sa v nich, potom to pôjde rýchlo. Frekvencia tréningov by mala byť pravidelná a mali by ste cvičiť aspoň tri krát týždenne, najlepšie každý druhý deň. Doprajte si dostatok oddychu a veľa spite. Práve počas spánku sa dejú tie zázračné procesy a dochádza k nárastu svalovej hmoty.